Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
February 15, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
65
Favourites
1 (who?)
Comments
12
×
stupid v-day holiday. BY FAR MY LEAST FAE HOLIDAY!!*siiigh* im sooo tired. i dunno why. but i am. lolz.my class went to  a v-day dance.....i as asked to dance...2 times....i said..."....*in very small,sad,honest voice*....no......thank you...."*stalks off* it was a very dark dance room.*gym actwally* and i was wearing all black...so i hid in a corner. no one even saw me. lololloolloolollooloolz. but i started to cry at the dance. i missed my gramma.all my courage was with my bff.who was sick. so i just sat there and mourned. lolz




next week im going to make a chat for the paranormal.you know...like to talk about:
bigfoot
ghosts
stonehenge
alines
           and other things i geuss. heh.



sooooooooooooooooooooo yeah.thats it i geuss.....




speacking of stone henge.i have to writte trucking lone page story about it. WHYYWYYHWYHWYHWWYWYHWHY!??!?!?








Mood song of the day:  www.youtube.com/watch?v=nJ3ZM8…
Add a Comment:
 
:icondraconicsymphony:
DraconicSymphony Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ugh, I am not a dancer at all. Hate it with a passion. V-day is usually pretty lonely for me, so not my fav holiday, but I think it's the same for most people. :shrug: I once went to a v-day dance in high school, holy crap that was awful :/// Just like you, some guys came up and asked to dance, but it just isn't my thing, rest of the night was spent eating M&Ms from the bowl at my table. Lol, my stomach hurt for a week after that XD
Reply
:iconinvaderra:
invaderra Featured By Owner Feb 15, 2012
saame! sept if you wanted food,you needded money. and i leaft my bag in a locked room at my house......:iconsadplz: i ushwally dont go to the dances..but i got confused and followed my friend..and ended up on a bus headin to the dance.
Reply
:icondraconicsymphony:
DraconicSymphony Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Well shit. That just is stupid of the school for doing that in the first place, I mean come on, it's not like school kids have a ton of money. It's the same in college unfortunately >.> I'm sure you wished someone had been honest with telling you where they were going. Was it one of those dances where they lock the school down and make you stay? I freaking hate those so much. I don't do crowds.
Reply
:iconinvaderra:
invaderra Featured By Owner Feb 15, 2012
indeed.i think we had a dissition to go or not..buti was very confused,so i just went along. luckly for me,most of the people there were in groups,so it wasnt that crowded,but i hate crowds,too.
Reply
:icondraconicsymphony:
DraconicSymphony Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, communication between friends can get confusing. I just get claustrophobic in crowds, my nose is very sensitive and so are my ears, so you can imagine why.
Reply
:iconinvaderra:
invaderra Featured By Owner Feb 16, 2012
indeed. heh. im glad V-day is over. soooo you irken? or wolf....or ragon!?its hard to tell! lolz!
Reply
:icondraconicsymphony:
DraconicSymphony Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hmmm, I have a fursona of a wolf and dragon....but I love irkens. I'd say that I mostly a dragon though, always loved them as an obsession since I was 5 years old. I have a collection of them in my bedroom in fact. So yep, I'm a dragon :)
Reply
:iconinvaderra:
invaderra Featured By Owner Feb 18, 2012
nice i only have one dragon oc.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: